پنجشنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۴ Thursday, 16 October , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 494 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
میز خدمت راه‌ آهن؛ پلی مستقیم میان مردم و مدیران
  • شهریور 4, 1404 ساعت: ۲:۰۵
  • شناسه : 1255
    بازدید 27
    1
    در هفته دولت، مدیرکل دفتر مدیرعامل راه‌ آهن با حضور در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی، پاسخگوی مراجعان شد و ارتباط مستقیم با مردم را تقویت کرد.
    ارسال توسط : منبع : ریل نیوز
    پ
    پ

    با شروع هفته دولت و به منظور ارتقای ارتباط مستقیم میان مسئولان و مردم، مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن، هم‌زمان با سایر نهادهای وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی راه‌آهن حضور یافت و به پرسش‌ ها و درخواست‌ های مراجعان پاسخ داد.

    غلامحسین کریمی مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد راه آهن در اولین روز هفته دولت در فضایی مردمی و صمیمی به درخواست های مراجعین رسیدگی کرد.

    ️کریمی هدف از برپایی این میز خدمت را ایجاد ارتباط مستقیم و بی واسطه بین مسئولان و مردم دانست و با اشاره به اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع در دولت چهاردهم و شرکت راه آهن گفت: ارائه اطلاعات صادقانه و شفاف و همچنین برخورد مناسب و محترمانه کارکنان با مراجعان، اعتماد و رضایتمندی را در مجموعه بزرگ راه آهن افزایش می دهد.

    ️وی تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی راه آهن در جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایت های مردمی، پاسخگوی مطالبات مردمی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.