شنبه, ۱۷ خرداد , ۱۴۰۴ Saturday, 7 June , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 235 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تلاش شبانه روزی کارکنان راه آهن در قاب روابط عمومی
  • اردیبهشت 30, 1404 ساعت: ۴:۵۷
  • شناسه : 509
    بازدید 4
    1
    مدیرعامل راه‌آهن در نشست صمیمی با کارکنان روابط عمومی راه‌آهن، نقش فعالان روابط عمومی در انعکاس فعالیت های سازمان را بی بدیل ذکر کرد‌.
    ارسال توسط : منبع : راه آهن جمهوری اسلامی ایران
    پ
    پ

    با حضور دکتر جبارعلی ذاکری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، میرحسن موسوی دیزجی، قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن و علی کاظمی منش، معاون توسعه و مدیریت منابع راه‌آهن و علی قنبرزاده، سرپرست روابط عمومی راه آهن، نشست کارکنان روابط عمومی ستاد راه‌آهن به طور حضوری و مناطق به طور بر خط و از طریق ویدئو کنفرانس، ۲۸ اردیبهشت در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.
    دکتر ذاکری در این نشست، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ راه‌آهن، تاکید کرد: روابط عمومی راه‌آهن به خلق هنر و انعکاس فعالیت‌های اجرایی همکاران در بخش های مختلف صنعت حمل و نقل ریلی می پردازد.
    وی با بیان اینکه با تلاش روابط عمومی راه‌آهن در انعکاس اخبار، ذی نفعان صنعت ریلی در جریان اقدامات قرار می‌گیرند، تصریح کرد: نقش بی‌بدیل فعالان روابط عمومی بر همگان محرز است و به همین دلیل در جلسات مهم، بر ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای تاکید می‌شود.
    مدیرعامل راه‌آهن همچنین بر تعامل مناسب با رسانه‌ها اعم از مکتوب و فضای مجازی تاکید کرد.
    دکتر ذاکری با اشاره به هدفگذاری راه‌آهن برای دستیابی به حمل ۵۴ میلیون تن بار در سال جاری، گفت: در سال گذشته با دیپلماسی ریلی با کشورهای همسایه عضو CIS موفق به ثبت ۵ میلیون تن بار بین المللی شدیم و امیدواریم با همکاری تمام کارکنان، امسال به هدفگذاری ۸ میلیون تن بار بین المللی دست یابیم.
    میرحسن موسوی دیزجی، قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن نیز در این نشست، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از تلاش همکاران روابط عمومی راه‌آهن در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه ریلی، تاکید کرد: کار در روابط عمومی راه‌آهن، همانند بسیاری از بخشهای صنعت ریلی، پرمسئولیت و استرس زا است.
    وی با اشاره به اهمیت شنیدن و انعکاس دقیق اخبار و اطلاع رسانی صحیح و به موقع، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم راه‌آهن را، سفر با قطار می‌شناسند، در حالی که در پشت پرده، تلاش‌های بسیار در شرایط سخت صورت می‌گیرد تا سیر قطارها انجام شود و لازم است با اطلاع رسانی بیشتر مردم را با جزئیات این صنعت آشنا کرد.
    برخورد مناسب با مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنها از دیگر موضوعاتی بود که قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن بر آن تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.